آگهي مناقصه عمومي 1) دستگاه مناقصه گزار: شهرداري اصفهان 2) موضوع مناقصه: عمليات تأمين تجهيزات، نصب و راه اندازي سيستم نظارت تصويري انبار مركزي و آزمايشگاه خاك شهرداري اصفهان 3) مهلت خريد و محل دريافت اسناد مناقصه: متقاضيان مي توانند با مراجعه به درگاه الكترونيكي سازمان فاوا شهرداري اصفهان به نشاني ict.isfahanold.ir (قسمت امور پيمانكاران) اسناد مناقصه را مشاهده و اخذ نمايند. 4) مبلغ تضمين شركت در مناقصه: 250.000.000 ريال به صورت ضمانت نامه بانكي يا واريز وجه نقدي 5) اعتبار قيمتها: حداقل دو ماه شمسي 6) مهلت و محل تحويل پيشنهادها: حداكثر تا پايان وقت اداري روز چهارشنبه مورخه 1399/12/20 به نشاني اصفهان، بلوار آئينه خانه، ابتداي بن بست سپيده، سازمان فاوا شهرداري اصفهان، واحد حراست تحويل نمايند. 7) زمان گشايش پاكتها: حداكثر يكماه پس از پايان تحويل اسناد و مدارك ميباشد. سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري اصفهان |